Servicecontracten

Preventief onderhoud is de enige weg naar optimale werking en maximale levensduur van uw bakkerijmachines. Oftewel: naar bedrijfscontinuïteit én kostenbesparing.

Preventief onderhoud aan het bakkerijmachinepark is cruciaal voor een veilige en gegarandeerde juiste werking ervan. Stelselmatig onderhoud minimaliseert het aantal storingen, beperkt productie-uitval en voorkomt hoge(re) reparatiekosten. “Investeren” in preventief onderhoud is dus een heel verstandige keuze. Sluit daarom, geheel kosteloos, een servicecontract af en maak meteen gebruik van gunstigere condities op voorrij- en uurtarieven. Beko Techniek biedt verschillende soorten servicecontracten aan en adviseert u graag welke type servicecontract het beste aansluit bij de behoefte van uw bedrijf. Ook tijdens een garantieperiode is preventief onderhoud raadzaam. Het voorkomt onverwachte downtijd en slapeloze nachten. Het is bovendien een vereiste in het risico-inventarisatieplan (RI), dat elke bakkerij verplicht op orde moet hebben.

Beko Techniek biedt diverse soorten servicecontracten aan:

Servicecontract universeel

Geschikt voor de meeste productielocaties en bakkerijmachines. U hebt de mogelijkheid te kiezen uit 3 soorten servicecontracten met verschillende bezoekfrequentie en condities. Elke soort is afgestemd op een, in samenspraak met u, door Beko Techniek gemaakte inschatting van wenselijke (lees noodzakelijke) frequentie van preventief onderhoud. Dit resulteert in een contract BT Low, BT Medium of BT High. Klanten met een servicecontract kunnen dan bovendien gebruik maken van onze serviceportal.

BT-Low

  • Frequentie minimaal 1x per jaar controle/preventief onderhoud.
  • Voorrijtarief volgens BT-zone.
  • Tijdens contractjaar 10% korting op uurtarief.
  • Bij controle/preventief onderhoud, reparaties en storingen wordt voor BT-zone D tarief BT-zone C in rekening gebracht (22% goedkoper).
  • Op voorrijtarief BT-zone A, B, C - 10% korting voor Beko-leden.

BT-Medium

  • 2x of meer per jaar controle/preventief onderhoud.
  • Voorrijtarief volgens BT-zone.
  • Voor BT-zone D wordt voorrijtarief BT-zone C gerekend (22% goedkoper). Ook bij reparaties en storingen.
  • Bij controle/preventief onderhoud, reparaties en storingen wordt voor BT-zone D tarief BT-zone C in rekening gebracht (22% goedkoper).
  • Op voorrijtarief BT-zone A, B, C - 15% korting voor Beko-leden.

BT-High

  • 8x of meer per jaar controle/preventief onderhoud.
  • Tijdens contractjaar 15% korting op uurtarief.
  • Voor controle/preventief onderhoud zal geen voorrijtarief in rekening gebracht worden, enkel werkuren.
  • Bij reparaties en storingen wordt voorrijtarief volgens BBT-zone in rekening gebracht (22% goedkoper).
  • Bij BT-zone D wordt tarief BT-zone C in rekening gebracht (bij reparaties en storingen).
  • Op voorrijtarief BT-zone A, B, C - 15% korting voor Beko-leden.

    Servicecontract broodsnijmachines

    Voor een vast bedrag per keer wordt de binnenzijde van uw broodsnijmachine schoongemaakt, draaiende delen gesmeerd en messen vervangen. Het vaste bedrag is inclusief de aanschaf van een nieuwe set broodsnijmachinemessen. U hebt de keuze uit standaard, gecoate of long life messen. Bij storingen en tussentijdse reparaties worden voorrijkosten, gereduceerd uurtarief en onderdelen in rekening gebracht.

    Servicecontract slagroommachines

    Voor een vast bedrag per jaar wordt de slagroommachine gedesinfecteerd, de onderdelen en condensor gereinigd en de O-ringen vervangen. Mogelijkheid te kiezen uit 3 soorten servicecontracten afhankelijk van gewenste bezoekfrequentie en aantal machines op één locatie. Bij storingen en tussentijdse reparaties worden voorrijkosten, gereduceerd uurtarief en onderdelen in rekening gebracht.
    Type A, 1 bezoek per jaar, 1 machine (speciaal voor seizoengebonden bedrijven).
    Type B, 2 bezoeken per jaar, 1 machine.
    Type C, 2 bezoeken per jaar, 2 machines op één locatie.

    Servicecontract Bekorotatie en Bekostone

    Voor een vast bedrag per jaar wordt jaarlijks onderhoud uitgevoerd volgens een uitgebreide checklist. Gelijktijdig wordt branderonderhoud, gasdrukmeting en rookgasanalyse uitgevoerd.

    Vóórdat een servicecontract afgesloten wordt voert onze servicemonteur een zogenaamde nulmeting uit. Hieruit volgt een vrijblijvend advies. Daarna bepaalt u in overleg soort, frequentie en bijzonderheden van het preventieve onderhoud. Kies ook voor zekerheid.

      Voor meer informatie of een afspraak neem contact op met Beko Techniek (024-6486288) of uw servicevestiging.
Bedrijfsnaam:
Contactpersoon:
Woonplaats:
Telefoonnummer:
E-mailadres:
Neem contact met mij op over: