Servicecontracten
Preventief onderhoud is de enige weg naar optimale werking en maximale levensduur van je bakkerijmachines. Oftewel: naar bedrijfscontinuïteit én kostenbesparing.
Preventief onderhoud aan het bakkerijmachinepark is cruciaal voor een veilige en gegarandeerde juiste werking ervan. Stelselmatig onderhoud minimaliseert het aantal storingen, beperkt productie-uitval en voorkomt hoge(re) reparatiekosten. “Investeren” in preventief onderhoud is dus een heel verstandige keuze. Sluit daarom, geheel kosteloos, een servicecontract af en maak gebruik van gunstigere condities bij voorrij- en uurtarieven. Beko Techniek biedt verschillende soorten servicecontracten aan en adviseert graag welk type servicecontract het beste aansluit bij de behoefte van je bedrijf. Ook tijdens een garantieperiode is preventief onderhoud raadzaam. Het voorkomt onverwachte down-tijd en slapeloze nachten. Het is bovendien een vereiste in het risico-inventarisatieplan (RI), dat elke bakkerij verplicht op orde dient te hebben. Beko Techniek biedt diverse soorten servicecontracten aan:
Servicecontract universeel
BT-Low
√ Minimaal 1 servicebezoek per jaar voor controle en preventief onderhoud.
√ Duur servicebezoek bestaat uit minimaal 1 werkuur.
√ Tijdens contractjaar 5% korting op het uurtarief.
√ Voorrijkosten volgens landelijk voorrijtarief.
√ Tijdens contractjaar 5% korting op het landelijk voorrijtarief.
√ Tijdens contractjaar 10% korting op het landelijk voorrijtarief voor Beko-leden.
BT-Medium
√ Minimaal 2 servicebezoeken per jaar voor controle en preventief onderhoud.
√ Totale duur servicebezoeken bestaat uit minimaal 10 werkuren (2 x 5 werkuren).
√ Tijdens contractjaar 10% korting op het uurtarief.
√ Voorrijkosten volgens landelijk voorrijtarief.
√ Tijdens contractjaar 10% korting op het landelijk voorrijtarief.
√ Tijdens contractjaar 15% korting op het landelijk voorrijtarief voor Beko-leden.
√ Minimaal 6 servicebezoeken per jaar voor controle en preventief onderhoud.
√ Totale duur servicebezoeken bestaat uit minimaal 30 werkuren (6 x 5 werkuren).
√ Tijdens contractjaar 15% korting op het uurtarief.
√ Voorrijkosten volgens landelijk voorrijtarief.
√ Bij controle en preventief onderhoud geen voorrijkosten, enkel werkuren.
√ Tijdens contractjaar 15% korting op het landelijk voorrijtarief.
√ Tijdens contractjaar 20% korting op het landelijk voorrijtarief voor Beko-leden.
Servicecontract broodsnijmachines
Voor een vast bedrag per keer wordt de binnenzijde van de broodsnijmachine schoongemaakt, draaiende delen gesmeerd en messen vervangen. Het vaste bedrag is inclusief de aanschaf van een nieuw set broodsnijmachinemessen. Er is keuze uit standaard, gecoate of long life messen. Bij storingen en tussentijdse reparaties worden voorrijkosten, gereduceerd uurtarief en onderdelen in rekening gebracht.
Servicecontract slagroommachines
Voor een vast bedrag per jaar wordt de slagroommachine gedesinfecteerd, de onderdelen en condensor gereinigd en de O-ringen worden vervangen. Er is keuze uit 3 soorten servicecontracten afhankelijk van de gewenste bezoekfrequentie en het aantal machines op één locatie. Bij storingen en tussentijdse reparaties worden voorrijkosten, gereduceerd uurtarief en onderdelen in rekening gebracht.
√ Type A, 1 bezoek per jaar, 1 machine (speciaal voor seizoengebonden bedrijven).
√ Type B, 2 bezoeken per jaar, 1 machine.
√ Type C, 2 bezoeken per jaar, 2 machines op één locatie.
Meer informatie over servicecontracten?
Neem dan contact op met het centrale telefoonnummer 024-6486288 van Beko Techniek of mail naar service@beko-techniek.nl