Corona virus update

16 maart 2020 |

LEVERINGEN, SERVICE EN ONDERHOUD DOOR BEKO TECHNIEK

Voorafgaand aan elke onderhoudsbeurt  of levering wordt er door Beko Techniek contact opgenomen met de klant. Ook bedrijven waar onderhoudsbeurten al zijn ingepland worden vooraf nog een keer telefonisch benaderd. In beide situaties met de vraag of het onderhoud of levering (nog) doorgang kan vinden.
Wat betreft acute storingen. Aan deze klantvraag wordt altijd [24/7] voldaan, om zodoende de productiecontinuïteit bij onze bakkers te waarborgen.

BEZOEK ACCOUNTMANAGERS

De accountmanagers van Beko Techniek werken alleen op afspraak en zullen voor een gepland bezoek telefonisch contact met u opnemen. Voor vragen zijn wij gewoon telefonisch en per e-mail bereikbaar.

VESTIGINGEN BEKO-BEDRIJVEN TIJDELIJK GESLOTEN VOOR BEZOEKERS

Zowel intern als extern worden er maatregelen genomen met als doel het risico op besmetting tot een minimum te beperken. We hebben besloten om bijeenkomsten en workshops af te gelasten die gepland stonden in het Beko Inspiratie Centrum in Utrecht. Behalve bedrijfskritische afspraken zijn de Beko-bedrijven de komende tijd gesloten voor externe bezoekers.

Terug naar overzicht

Bekijk ook: